9:53 am

Vaknade och borde nog sova mer kanner jag men jag orkar inte ga och lagga mig igen. Sa trakigt. Visste ni att man sover bort drygt en tredjededel av sitt liv? Depressing. Okej sa i lordags sa blev vi ju meddragna till Davids bar som firade 5ars jubeleum. Dar fanns en mechanical bull och det var smockat med folk. Dock sa ar det en ratt skabbig bar sa jag alskar inte precis att vara dar. Iaf sa hade Vanessa jattekul pa den dar bullen, haha. Jag var mest uttrakad och nere och banden som spelade under tiden vi var dar var mest bara skrikiga hardrockare. Nee inte min grej. Ashlee markte av att jag inte var pa topp dar. Igar pa dagen akte vi till Davids farmor med hela slakten. De har alltid slaktlunch pa sondagar. Inte for att vi alltid gar men det ar mysigt nar vi gor det. Det ar alltid sa god mat och alla ar sa sota. Jag skulle kunna titta pa farmorn i evigheter. Hon ar sa sockersot sa man dor. Iaf sa var jag inte pa topp i ga heller. Efter lunchen akte vi pa lite arenden och jag blev bara trottare av det. Ashlee markte annu mer antagligen. Nar vi igarkvall stack ut sa fick jag strax darefter ett sms : " Fanny, i would like to take you out for a coffe when i get off work tomorrow? Have fun tonight xx". Jag blir lite rord. Hon bryr sig verkligen. Hon tog ju med mig pa en prommis harom veckan bara mig ocksa. Jag tror att hon "tror" och har markt pa mig och Vanessa att det kanske lite ar jag som reglerar Vs humor ocksa. Eller att om Vanessa inte kanner sig bra, att jag kan starka henne och ge henne stod. Kanske att hon tror att hon ar for mig lite som jag ar for vanessa? Aej jag vet inte. Det ar valdigt skont att vara med henne sjalv sa jag ser fram emot var kaffe.
    AAAH, klaga igen! En av de storsta upplevelserna ha tror jag kommer vara att man uppskattar vad man har sa otroligt mycket. Jag undar om ungdomar har har riktiga kompisar?! Det ar helt sjukt. ALLA snackar skit om ALLA. Det finns inte en manniska som jag har traffat som inte har en asikt om en annan. Och igar nar vi akte till Taylor med Ally, Victoria, Lauren och Sarah. Nar vi kom till victoria innan var sarah dar och de tva ar alltid tillsammans. Eller ofta iaf. Nar vi aker fran Taylor var sarah inte med i bilen och lauren och victoria borjar snacka skit om henne. Men va faan. Vad ar problemet. Och alla snackar skit om en perrson och sekunden senare sa star de och kramar och har skitskoj med personen. FALSKA FALSKA. Jag saknade Katy och Lily. Katy ar i NY och kommer hem pa fredag. Vi har sa kul tillsammans och har nastan varit tillsammans varje helg fran det att vi kom hit. Katy snackar ratt mycket hon med men...

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0