18 ar!

Hej ni goda, fina, underbara, alskade manniskor. idag ar det min, Carros och Jonas fodelsedag. GRATTIS tusen till er bada och mig sjalv :). Forsoker dock att inte tanka sa mycket pa att det faktiskt ar min fodelsedag och att jag hundra ganger hellre skulle vilja vara hemma hos er och festa. men det ar lugnt. Jag forsoker tanka att jag fortfaarande ar 18 nar jag kommer hem och att allt ju faktiskt loser sig. Vanessa ar en super sot unge som jag ar sa glad att jag lar kanna nu mer och mer, att jag bor med henne och att hon finns dar. I morse nar hon kom upp hade hon skrivit ett brev till mig. Ni vet ett sant, "gud-vilken-tur-att-jag-har-dig-och-att-vi-har-varandra-brev" That ment a lot for me. Annu lite tarar. men glada sadanna. for jag ar faktiskt 18 nu. Som Marcus sa. Du ar en kvinna nu fanny. Hm, ja jag kanner mig ju mycket kvinnligare. 
   Igar var vi pa Northpark igen for att shoppa. Jag och vanessa hittade tva saker var (?). Det ar ju sa jakla stort sa man gar vilse fem ganger om och man kanske hinner med tre affarer pa en dag. Sa det blev inte sa manga presenter for min del. men vi ska dit pa sondag igen och da ska jag bannemig kopa min mjukisdress (filippa;)). Efter shopping sa akte vi till en mexikansk resturang med davids foraldrar, gammelfarmor och syster. Mysigt mysigt och alla ar sa omtanksamma och snalla. Jag holl pa att spricka dock. Sa jakla mycket mat. Man kanske ater en tredjedel och sen far man boxar som man tar med sig maten hem i. Supersmart om ni fragar mig. Hem till skrackfilmskvall med ash,david,mer och marcus. Eller ja. Det blev en superdalig komediskrackis och en laskig som jag hoppade i taket till. Tvingade vanessa att sova i min stora sang men hon ville inte. Nehepp. Men det gick bra anda. 
   JA, jag fick mitt forsta amerikanska telefonsamtal igar ocksa, fran amerikansk van alltsa, det var Derrie som undrade om jag skulle med pa fest :). Han ar forresten jattesot. Men nopp horrormoviekvall var det istallet. Hade iafs varit valdigt roligt att dra med dom och fylla dar men men. det var mysigt hemma ocksa.
   Vet inte riktigt vad vi ska gora idag. Jag MASTE iaf kopa mer pengar till mitt simkort for jag undrar sa om det ar nagon som har ringt mig (haha), som jag inte kunnat svara till for att jag inte har nage cash. Ska kila overtill Mormor Linda och Bill nu snart och fraga om jag far lana deras hemtelefon sa ska jag ringa dig mamma och dig pappi. 
  Nu ar vanessa har och vi ska over till linda om hon vill.

tanker pa eeeeeer igen

Kommentarer
Postat av: Filippa

gah, du kommer alltså snart att vara ägare av en mjukisdress. jag är lite avundsjuk, men bra att det finns sådana i dallas. då vet jag vad jag kan vänta mig den 25 feburari!

GRATTIS IGEN :)

2008-09-14 @ 20:07:36
Postat av: Mamma

Hi there, my 18-yearold!

Varit på landet (ingen dator)och har därför inte kunnat läsa dina två sista bloggar förrän ikväll. Tänk att Du är 18 år nu!Fast du vet ju hur det är med mamsen; tycker hela tiden att du ligger ett år före. Kändes härligt att tala med dig, mitt hjärta, och hoppas ni får en trevlig och mumsig middag ikväll. Vad jag förstår, lär ni inte riskera att gå hungriga från restaurangen i alla fall...

Pussiga mammakramar till Dig

2008-09-14 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0