Bah bre pa och platta ihop!

Jag har funnit skonheten i peanutbutter och macka. Usch det trodde jag aldrig. Har aldrig aldrig gillat jordnotssmor at all. Men a nu har jag insett det. En klick utbrett pa en mjuk tortilla ihoprullad eller tillplattad ar helt otroligt. Inte for att jag har provat manga ganger men i morse bara klickade vi. Nu nar jag tanker pa det mar jag illa iafs sa det blir nog inget mer men.

Hamburger Helper trodde jag heller aldrig att jag skulle uppskatta, men det ar sa otroligt gott. Ah, ikvall serveras det hos Mer och Marcus.

Cheese sticks. En typ pinne av mager underbar ost som du liksom peelar av mer och mer fran. Mumma.

Saga vad man vill about their aeting habbits, men vissa grejer jenkarna kakar ar helt underbara.

Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0