Caaaroliine!

Japp nu ar hon har :D. Akte ju ut och hamtade henne igar och jag bestamde mig for att inte borga grina. Sa fort jag sag henne sta dar utanfor sa bah brast det. Aaaaah vad jag var glad att se henne. Vad fin hon ar. Sa otroligt vacker sa jag ba dor. Klart det kandes att vi vart borta lange fran varandra men anda inte. Hon var ju forstas jattetrott men hon var sa duktig sa. VI akte och at med hela Davids familj (vilket kan gora aven den piggaste personen helt slut). Sen akte vi hem och bara pratade. Vanni var hemma ett tag till, tills Jess kom och plockade upp henne och de drog ill LAuras. Jag ville bara vara med min underbara Carro, hur trott hon an var. Var uppe ett ganska bra tag och sen nattade vi.

Idag ska vi forst till Meredith och ligga och glassa vid poolen mesta av dagen. Sen maste vi ju hem hit igen for att forbereda infor ikvall. Guud vi har alltsa hejda fest ikvall?! Hej da liksom. Aa gud. Kommer nog inte bli sa jattekul. Hm. Vet inte ens vad vi ska gora. Vi har ju mat, men vad mer?? Jaja, de far val ga nar de kanner sig uttrakade. Tror att manga trot att det ar varsta fest festen med 100 pers och kegs liksom. Eeeh naae det ar det inte. Men de far ju dra vidare om de vill de.

Nagra bra anvanda svenska ord just nu ar ju "typ, liksom, bah". Typ det enda jag snackar med. Ibland kan jag inte fa fram ett ljud for jag tanker pa fel ord eller nagot. Det kommer det kommer. Efter nagra dagar var det som vanligt med pappsen ocksa.

Forresten sa dromde jag att jag kom till flygplatsne dar hemma och att alla forutom mammi var dar. Ingen sa nagot om vart hon var eller nagot och jag lackade men ingen svarade. Sa kommer vi hem och hon ligger dar i sangen med helt fullt med kuddar runt omkring sig. "varfor kom du inte och hamtade mig for?". Sa foser hon bort alla grejer och isar en fullt gravid mage. Aa tjena. Jag blev skit sur och lackade totalt. (Carro kunde forsakra mig om att mor min nog komemr att komma till flygplatsen).

aa tja daaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0