En lordag

Japp, den enda som ar vaken nu som alltid. Carro sover ju saklart. Lite jetlagged fortfarande. SNuttan. JAg ar sa himla glad att hon ar har. Vi hade ju var hejda fest igar och hon var dar och var med mig :). CJ och Daveo stannade hela natten och blev tightare an tightast med vara hosts som bara alskade dom. Haha. De stod har i vardagsrummet och lyssnade pa musik och stod och dansade i typ tva timamr strack. Bara de fyra. Hhaa. De flesta andra drog val vid elva eller ngt. Dessa tva stannade tills tre och om mina ogon var nara pa att falla ihop, vill jag ine ens tanka pa hur trott carran va. Meh hon var pigg o gla :D.

Idag vet jag bara att vi ska vara med jessica senare ikvall. Hon aker till MExico pa mandag sa det ar ju sista med henne ocksa. Sorgligt. Fick ett jattesott halsband och hon skrev sa otroligt fint till oss. Kommer sakna henne. Annars sa vet jag bara att Marcus kommer komma over med nagon grunka. HAr ingen aning om vad men.

Aa justdet igar lag vi vid poolen hela dagen. Skoooont

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0