Langsamma timmen!

Nu ar det dryga timmen tills Carolinisen landar har hos mig i Dallas. Fatta. DALLAS! Piff och Puffen i sjalvaste Amerika. Well, vi sa att vi skulle komma hit en dag tillsammans. Iafs var det nar drommen var varldsberomda dansare, men, vada? Aah, stackarn dock. Hon lar ju bade vara sjukt bakis, stort trott och sakert nervos ocksa. Jag ar lite nervos. VI ska ju ivag och ata med Davids familj direkt efter. Vem ska jag snacka med? Pa svenska eller engelska?? Ska vi vanta med skvallret och uppdateringen tills efter eller? jaja det loser sig.

Igar hade vi sista lektionen. Matte, sjukt skont att det ar over. Lite sorgligt! AC hade sin hejda fest igar ocksa och manga badade i poolen. Synd att inte vi hamnade i en familj med det dar huset. SJukt stort och snyggt. Hemmabio och en spelhall. Hm. Hade vart grymt. Jaja vi hange iaf med CJ och Daveo igarkvall efter poolkalaset. HAde jattekul som vanligt med dom. De ar sa underbara. SYnd bara att CJ hamnade i brak i forrgar nar vi ocksa var med dom. Tur i oturen. Annars hade vi inte fatt kora bilen :D. Japp jag korde gott folk. JAG KORDE BIL. SJukt kul och jag var as stolt. Korde omkring dar i Dallas alla sma horn och kvarter. Helt plotsligt kom vi till downtown och det var poliser lite over allt. Meeeen eftersom jag ar sa himla grym sa raddade jag oss ur det ocksa. Igar drog dom ut mig pa motorvagen. KAra hjartaness, jag vet att de tlater oansvarigt men fy fffffn vad kul det ar. Man har san kontroll liksom och om man ville skulle man bara kunna kora rakt pa nagon. Jag klarade mig fint iaf. Nar vi far skjuts hem dar vid tretiden och parkerar vid vart hus, sa kommer helt plotsligt en sur blondin upp till bilen. HOn skallde ut oss som fan och forst hade jag ingen aning om varfor. Meeen det var ratt uppenbart fort. CJs ex som lackade. Hon hade foljt efter oss fran CJs hus och antagligen sett Vanessa och mig. Hon var sjukt sur iaf och jag och Vanessa borjar ju. "blablablablablabla" och det var bitchfight. Skrek och ville slass. HAhhaa. Ja tjena sa det kan ga. Jag drog iaf med mig vanessa in sa de fick lasa sitt sjalva. VI ahde inte hjort ett smack. Direkt nar vi kom in la vi oss och tjot av skratt. :)

Hejda fest imorgon och margaritaparty pa sondag. Ar mer excited for sondagens party.

Snart snart ska vi dra oss mot flygplatsen. Narmare bestamt en halvtimme.

love

Kommentarer
Postat av: magistern

Vad har "hjort:en" med det att göra? Det stavas "gjort". Du får nog anmäla dig till "svenska för invandrare" nästa termin!

2009-06-05 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0