Studeeeeent!

Ammen ni fattar inte hur glad jag ar for manniskors skull idag. NAcka tar studenten och jag vill sa garna vara dar. Aaah. Iaf.

Helgen har gatt snabbt som fn. I lordags hade Jess sitt graduationparty och det var riktigt trevligt. Daveo och Sam var dar sa vi hade jattekul. Sjukt mycket mat och sjukt mycket mexikaner. HAha. Efter det akte vi med DAveo, Regie och Willow till sjon och sen bara akte vi runt. Det ar ju sa de gor har i Texas. BAra kor runt och har jattekul. Hm. Efter det passade vi Tre ungar hos Patrick. Trodde det skulle bli lattare med fler, meeeen det var ju helt sjukt. Skrik och spring. VAnessa var pa, sa jag satt och chillade i soffan mesta tiden. Efterat var jag helt dod, men V tjatade och ville jattegarna dra pa en fest som vi egentligen hade sagt att vi skulle dra till efterat. Saaaaa, pa med klackarna och in i dimman. HAde en kul kvall forutom att den slutade med att grodorna "Ur a f-ing bitch. Shut up and dont talk to me" hoppade ur mun pa mig. Det var det sista jag sa till lillan. Hm. Men hon fortjanade det och morgonen darpa sa var jag sjukt arg och nere. HOn sa forlat trehundrasju ganger och allt var glomt. Behover inte ga in pa detaljer meen, jag hade ratt i att lacka. Vi akte till Davids grandma med hela slakten som vanligt och lill Sadie, tre veckor gammal, var dar. Ah sa underbar. Sen stack vi till Meredith och MArcus som hade poolparty med massa vanner. Sjukt kul att sitta och bara kolla pa dom. De ar sa roliga. Kvallen slutade i tragedier dock. Chris tappade sin iphone i poolen, Laura skar sig och borjade bloda, Marcus lag och tjot av magont som nagra minuter senare slutade i sjukhusvistelse och operation. Men guud. Sa vi var och halsade pa honom igarkvall. Han var tvungen att ta bort gallblasan. Men han ar ok. Han ar ju inte precis den forsta som far opereras.

Var och sag "Up" igarkvall. Sjukt sot film och gud vad jag grat. Den ar sa sorglig. Men himla bra.

Ingen skola for mig idag heller. Vanni stack ivag nu for ett par timmars testande. Jag ska bara chilla. Lag vid poolen hela langa dagen igar och kanner mig lite brand sa jag ska bara vara inne och coola ner idag.

Stackars Carro forresten. Tar studenten idag och imorgon ska hon ivag till Dallas och mig. Hon komemr vara helt dod och det forsta som vantar henne har ar hela slakten och middag. Haha. Aaaaah vad mysigt


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0