Ammen Tja!!

Hur kommer det sig att det gar sa fooort??? Nu ar det fredag IGEN. Vet inte om jag klagar eller hurrar. Iaf sa har vi en lektion idag som vi var tvugna att ta attendence pa. Hm, Mr. Evette. Vi gor ingeting anda. Pa mandag och tisdag har jag ingenting. Det ar examsvecka och mina klasser ar fardiga. Forutom en pa onsdag/ Sista. Vanni banni maste ga en lektion pa tisdag. SKoooont. Sa vad jag inte fattade forens like nar det var over var att igar var sista riktiga skoldagen och alla seniors forsvinner. Neee det ar graduation pa sondag sa vi far se varandra da. Men det ar sa sorgligt. Var pa tva gradparties igar kvall. Laura=kaitlin= Haley sen Katys. Massa god mat och mycket folk pa den forsta. Inte varldens roligaste meeen. Innan solade jag. Huuu vad det ar varmt. NI kan inte tanka er. Det ar liksom det varmaste i Europa plus typ tio grader. Och det ar fortfarande typ var for manniskorna har. Jag dog iaf och svettades som en apa.

Ikvall blire..vet inte fest forhoppningsvis. Skulle kunna dra en svang till Northpark. SKinnjackan jag vill ha ar inne igen. Far se vad vi gor. Vill vara med David och Ashlee ocksa. :(.

Pa mandag ska vi storhandla till vart bye bye party den 5te.

Igar hyrde Ashlee margaritamaskinen tills pa sondag. (visste ni att grabben som uppfann margaritan kom fran woodrow wilson??)

Nu borjar det bli sorgligt igen.

Cant wait though Love ur Fannypack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0