Come together

Har i Dallas borjar det bli riktig sommar. Dvs, fuktigt som ingen annanstans jag varit med om och snuskvarmt. Euw! Klibbigt och svettigt. Hm. Men det ar tornadovarning nu saa vi far val hoppas att det loser upp helskottan (igen). Vad ar det med Dallas och tornados och stormar hela tiden? Battre an nar det ar kvavt och fuktigt och helt stort varmt iaf. Tur att jag inte ar har mit i sommarn. Ingen kan vara utomhus sager dom. Runt typ 40-50 varje dag. Usch. Men jag sa att jag ville ha varmt och det har varit grymt.

Igarkvall drog vi hem till Justin en svang, som visade sig bli en ratt lang svang. Drack vin och kollade Madagaskar ed ett gang. Trevligt trevligt. Justin ska till Austin nasta helg och vi ska ju ocksa dit saaa, perfekt. Han kanner ju lite fler dar borta an vad vi gor. Underbart. Jag namnde att det ar varldens studentstad och darmed ocksa galna collegefester? Cant wait.

Okej, yall, sa har ar det. Nasta helg ar det Austin, sen efter det ar det tve veckor kvar tills Carro kommer. TVA VECKOR?!?!?!? Jag fattar inte var tiden sticker och gommer sig. Den som kunde svara pa det skulle fa ratt mycket pengar tror jag. Men JA. Och sen ar hon har tio dagar och sen aker vi hem. HEM?!?! Ar sa himla excited. Fast det kommer bli himla sorgligt har med, och vi haller pa for fullt att tanka ut avskedspresenter. OCH, sa haller jag pa att tanka ut och planera for nar Carolinisen kommer och vad vi ska hitta pa.

Igar innan Justins akte vi till Northpark en svang. Jag hittade en helt underbar langbyxad jumpsuit. Aaah jag var helt lycklig nar vi skuttade hem helt klibbiga och ackliga. En sot shirt blev det ocksa. Aah vilken lyckokansla det ar. Dangen innan hittade jag annu ett par laga gladiators och en skitsnygg skinnpurse/bag. Gah!

Jag tanker att jag inte alls handlat mycket har i staterna. Jag undrar hela tiden vart alla pengarna gick. I borjan tror jag att jag fick shppingpanik. Hade aldrig haft sa mycket pengar och var typ tvungen att handla. Spenderade money pa vad som helst. Sa lite grejer turned out ratt onodiga. Hur ofta kommer jag anvanda Woodrow grejer liksom?!

Igarkvall fick Kelly sin baby (Davids kusin), sa vi ska til sjukan senare idag och mysa med lilla Sally. Aaah babisar. Sen ikvall tror jag vi ska kaka pa El fenix igen med davids familj.

El Fenix, El Fenix. Himla gott stalle meeeen man gar aldrig darifran lagom och sadar matt sa det kanns bra. Man rullar alltid ut. De dar jedrans chipsen, halvtimmen innan man far maten, tillsammans med salsor och roror gar bara inte att sta emot. Nar man val far in maten ater man en tugga och sen ar man proppmatt. Vad vi inte har i svea ar doggiebags. Smart!

Nu ska jag lagga mig och lasa Inside och mariclaire och vanta pa Vanni som vart hos frissan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0