Mera...!

Saa nu har jag kakat middag och bara chillar har hemma. Fortsatter pa uppdateringen fran Austin. Saa, vi hade sjukt kul pa en dr festen. Manniskorna var underbara och hur harliga som heslt. Jattesociala och bara skona liksom. De bjod ocksa pa booze vilket gjorde det hela annu trevligare. Saa allting perfekt. Nastan. Luke...skitsnygg urtrevlig grabb pa 23 bast, hittar jag ju saklart. Vad jag inte hade nagon aning om var att hans ex var dar. Okej, inte sa farligt val. Men nar tanten ar 30 AR sa borjade benen skaka. Haha. Ne inte riktigt men vada 30 ar val kara nagon att ta i. Det blev iaf brak mellan folk senare pa kvallen. Forst mellan Luke och aa exet. Sen mellan folket som forsokte fa isar manniskorna. Ooops. Jag srang och gomde mig. Haha. Hon var uppenbarligen valdigt avundsjuk. Hhaa. Men det loste sig. Jag och vanni tog en taxi hem vid fyra tiden och hittade ett lyckligt hostpar som hade haft en superkvall de med. Vi delade med oss av allt kul och fick oss nagra rejala skratt. Sarskillt about taxidrivern. HAHA. Som, nar vi fragar honom hur kvallen varit, svarar att han rakade kora pa en tjej. Jag dog dar bak i baksatet. Grabben, med Jamaicansk dialekt, hade alltsa rakat kora pa en tjej. MOHAHA hur klockrent ar inte det. Och han lat sa ledsen. "i feel so bad", viskade han hela tiden.
 
Sov gott i vardagsrummet pa luftmadrass.

Dagen efter borjade vi med frulle pa mexikansk. Jag borjar verkligen trottna. Okej att det ar himla gott, men det ar bara samma saker hela tiden och man hinner alltid bli proppmatt efter chipsen och salsan och det ar aldrig riktigt mumsigt nar man far in maten. Nee ska bli skont att komma bort fran. Efter brunch sa vi hej da och tack och akte vidare till brudparen och deras nagra kompisar pa hotellet. Harligt vid poolen och Patric kopte margaritas. Alskar Patrick, stor och klunsig fran San fran. Underbar kille som vi traffat innan. Efter nagra timmar vid poolen drog vi plus Patrick och hans flickvan till Barton Springs. Ni vet som det ar pa island med uppbubblande sma polar eller sjoar eller vad man kallar det. Aaaah det var sa underbart. Vattnet var helt kristallklart och underbart harligt.

Den har helgen var underbar. Tror den lagger sig i topp fem av helger har. Kan faktiskt konkurera med forstaplatsen. Jag var sa himla lycklig under hela lordagen. Sondagen gjorde allting bara annu harligare och jag madde som en prinsessa. Helt perfekt. Vi kakade BBQ  pa relle i Austin och pallrade oss hem efterat. Ett sjukt bra avslut pa en grym grym helg. Och jag somnade den natten med ett otroligt leende.

Puss mina vanner.

Grattiiiiisss Filippa min alskling som tagit korkort :D:D:D. Tanka sig vad stora vi ar nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

och grattis Klara som blev ett år äldre för cirka 10 dagar sen

2009-05-24 @ 19:45:34
Postat av: Klara

..ja, det var ju jag som skrev det där

2009-05-24 @ 19:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0