mitten av veckan!!

Har ingeting att gora i skolan kvar. Idag tex har vi spenderat hela dagen med att signa allas yearbooks. Var ute i courtyarden och alla elever fick komma ut och fa sin. Brunch och jatteharligt vader. Dock for varmt. Alldeles. Narmare 40 dar vi var utan vind eller nagonting. Ar lite solsjuk nu. Kan man saga solsjuk?? Men jag klagar inte. Det borjar bli himla sorgligt det har nu. Jag var himla nara pa att borja grata nar jag laste jessicas och Tex note och usch nee ska man lamna allt nu?! Blandade kanslor med allt. Det kanns helt sjukt att man nu ska lamna allting man har byggt upp. Hm!

I mandags hade Alex och Caroline sitt graduationparty. Ganska sa lame men god mat. Hm. Nee inte alls sa kul. Innan det sa akte var vi med Ash och David hela dagen pa ett memorialparty. En gubbe i typ 50ars aldern haller varje ar ett memorialparty dit alla far komma. Han koper in massa och sen far alla bjuda in vem de vill. helt klockrent och det var skitkul. Fran 25och upp till 60. Aven nagra farmorsar ocksa. Haha skitkul. Synd att vi akte darifran bara.

Dansade igar. Sjukt kul. Sorgligt att lamna det ocksa. Jaja. Annars inte mycket nytt. Jag och vanessa hade precis en halvminuts fight. Fy fan. Vi skrek. Jag horde inte ens vad hon sa. ad jag sa for det var sa hogt. haha. Det gar over om nagra minuter tror jag nog. Det brukar det gora. Men ibland vill man bara sla till.

Carro om 8.

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0