Thank God its friday

Okej a verkligen. TAcka gud att det ar fredag. Jag ar sa trott nu efter den har veckan av att inte gora nagot i skolan och anda ga upp tidigt. I tisdags drog vi pa en fest i Plano med vara nya vanner Erin, Cameron och Jordan. Trafade dom pa mandagen nar vi var pavag hem fran roliga dansen. Haha jag forsokte liva upp lillan och borjade dansa soldierboy dar pa busshallplatsen. De satt och svarade med stankyleg i bilen. Saaa sen kom de upp ich bara pratade. Mysiga killar. Hangde med dom pa onsdagen ocksa vilken visade sig bli lika galen som tisdagen. Kara hjartaness. Igar var varldens vvarsta dag tror jag nog. Idag ar jag glad och pigg igen och jag ar ready for the due of the ntebook. As usuall var 6e vecka. I onsdags var det free margaritas pa "la calle doce" sa dit drog vi och traffade Ash, meredith, linda och Kristy. Nar vi lite senare drog hemmat for att gora oss iordning for upplockning sa borjade Linda grata. Usch och fy nej vad hemskt. Hon var sa ledsen att vi skulle aka snart. Lilla hostmormor. Alskar henne.

Shopping idag. Ett maste. Jag dromde om en skinnjacka som jag gatt och blivit kar i. Saaa det ar val odet.

Carro kommer om 13 dagar. Fattar ni? TRETTON.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0