"The last enemy that shall be destroyed is death!"

Ar trott denna morgon, som vanligt tycker jag. Eller iaf den har senaste veckan. Okej att jag missar alla studenter och skivor och sant hemma men har ar det inte mindre fester for det. VI har ju graduations och ar i full gang. Kul. Igar kvall stannade vi iafs hemma. Jag var dod och inte ens Lauras poolparty kunde fa mig att ga utanfor dorren. N jag sprang och sen la vi oss och tittade pa Slumdog Millionaire. Herre skapare vilken sorlig film. Jag kunde inte sluta grata sakert hela forsta timmen. Men sa bra den ar den filmen. Helt otrolig. SE DEN!

Innan film och spring tur sa hade vi grillpartaj hos davids mormor och med hela den sidan av slakten. Kyckling, hamburgare och korv och massa annat. Sjukt gott. Sen akte vi och handlade lite saker som vi fyra har hemma tyckte att vi behover. D och A tyckte att vaxter var det viktiga. Jag tyckte att den dar supersota rosa kuvertvaskan var vad jag behovde. :).

Vet ni vad jag verkligen alskar. Nar man ar hemma med hela familjen fast man ar den enda uppe. Det ar ju sa mysigt. Att bara lagga sig med en bok och te och bara njuta att man har dom dar, men anda inte. Tid for sig sjalv. Det saknar jag ocksa lite. Det finns liksom ingen stans att ga undan har meeeen jag overlever.

Forresten rubriken ar ju saklart Harry Potter. Vilken nord jag ar. Har alltid varit sen jag borjade lasa forsta boken nar jag var tolv.Rubriken star iaf for liv efter doden. Pa tal om det. Jag ar sa oerhort glad att den har familjen inte ar religios. Har i bibelbaltet ar det het sjukt mycket manniskor som tar det pa liiite for stort allvar det har med gud.  Jag tanker inte ens skriva hans namn med stor bokstav liksom.

Carro ringde igar ocksa. Jag blev oerlycklig. HOn forsokte ringa i lordags ocksa. Meeen klanten ringde ju och trodde att det var sju timmar frammat fran eran tid dar hemma. Sa hon ringde ju vid fem halv sex hos mig. :)

idag blir det.... vi far se. Det ar alltid massa vi ska gora sa.!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0