Uppdatering!

Tidigt tidigt ar jag uppe som vanligt. Tuppen har val inte riktigt vaknat an heller kan jag tro. Men jag har skola och som vanligtar jag uppe tidigt sa jag har gott om tid. Har ju vanlig vecka den har veckan vilket suger. Vad som ocksa ar lite halvsegt ar att men varje termin bara far ha 9 absenses. Vilket alltsa betyder att man nastan aldrig far ta ledigt eller vara franvarande. Skippa sista lektionerna eller komma senare till skolan. Ne jag gillar svenska systemet sa mycket mer.

Har inte skrivit pa ett tag ju. Har haft grejer att gora hela tiden kanns det som. Eller vi har ju vart hos Mer oc Marcus hela forra veckan fram tills igar och har inte ens anvant datorn dar. Aaah vad jag alskar att bo dar. Vi var inte sa jattetaggade pa att komma tillbaka till den har lila halan igar nar vi packade ihop det sista. Kul att traffa Ash oc David men faktiskt mycket roligare att vara med de andra tva. Hm.

Prom i lordags var helt otrolig. Vi hade sa jedra kul. Vi gjorde oss iordning hos Jess, som precis flyttat till varsta huset. Med hennes Mexikanska familj och slaktingar som var overallt och hjalpte med har och smink och klanningar. hahah. Underbart. Sen motte vi upp med nagra och akte till Alex Hornes med hela seniorklassens "klick". Helt packat emd folk eftersom det var varldens regnvader. Vi hade tankt att vi skulle ta massa foton och sant ute, men det regnade och aksade och blixtrade som aldrig forr saaa vi fick noja oss med bilder inomhus. Svettigt var det. Packat som inlagda sillar. Sen fran Alexs akte vi till resturangen dar det var jattegod mat, men vi fick vanta helt sjukt lange. Ah ah, bogJoe var ju med hela kvallen. Aah han ar det gulligaste. Iaf dansen var det roligaste. Vi stod och dansade non stop med allt och alla. Hhaha.

Sen fik samma klick skjuts till Alexs hus igen och blev upphamtade av en str buss som tog oss till Graces lakehouse. Vi var uppe hela natten och jag dog pa morgonen. Vi var 60 pers med fyra sangar. Saaa 50 pers med mig inkluderad fick noja sig med golvet. Ratt upp och ner tva timmars somn. Sjukt kul hade vi iaf. Inte lika kul pa morgonen nar alla mar piss. Haha vi gick fran vackra promdrottningar och kungar, till helt doda hangover och vidriga lik. Haha. Det forsta vi gjorde nar vi kom hem var ju forstas att slagga. Vaknade upp med fardiggrillade, hemmagjorda haburgare som Marcus gjort. Muummma. En himla lyckad helg, och jag ar sa jekla glad att jag inte tog med Austin till var prom. Hade bara blivit jattekonstigt att behova ta hand om honom dar och allt. Ne.

Ikvall ska vi till nagon resturang och ha en liten forening med Efmanniskorna. Hoppas det ar god mat. De andra bryr jag mig inte sa jattemycket om.

TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0