Where did the time go?

Hej sota ni! Ar det inte konstigt hur fort allting har gatt? Det har aret har gatt helt sjukt snabbt och nar jag tanker tillbaka pa allt kanns det som om det var for ett par veckor sen som jag kom hit. Ibland far jag panikkanslor och ba: men herre skapare jag vill inte hem, jag ar ju inte fardig har borta an. Men de forsvinner snabbt nar jag tanker pa alla dar hemma. Men jag kan inte fatta att jag aker hem om mindre an tre veckor. Kan iafs inte vanta tills Carolinisen kommer. Gah :D. Vet inte riktigt nar det gick upp for mig att det ar sa himla int om tid nu, men det borjar iaf kannas. Hos oss allihopa har i familjen. Dar efter Margaritafekken nar Mer, Kristi, Marcus och Linda kom hem hit efterat ett tag, sa borjade helt plotsligt Linda att grata. Hon var sa ledsen att vi skulle aka. Alsklings hostmormor. Superkvinna ar vad hon ar. Och snygg. I onsdags nar vi drog ut med Jordan och Cameron igen, borjade jag tjuta ocksa och lag och hulkade i Vanessas kna om att jag inte ville att hon skulle aka. Ja kara hjartaness. Hur ska det har ga?

Helg nu iaf och lang ar den. Eller iaf tills pa tisdag. Det ar Memorialday sa vi har ledigt mandagen. Igar drog vi med Jordan till en fest i highland park. Trevligt trevligt och CJ och Dave O var dar ocksa sa jag hade skit kul. De ar sa sota gullegubbarna. Vi tog med oss Wendy ocksa som ar fran Malaysia. Hon blev sa himla glad nar vi fragade om hon ville att vi skulle plocka upp henne "ooo tank jo, tank jo". Bless her heart, hon ar sa sot. Hade kul iaf.

Innan det var vi en svang pa Northpark som vanligt. Blev en sot, kort, sommarklanning, ett snyggt halsband, acidtvattade jeans, och en tshirt. Var inte riktigt nojd nar jag kom hem. Var inte riktigt tillrackligt. Sa vi drar dit pa mandag igen.

Idag var vi forst med ash hos Leslie och Josh som hade korean BBQ. Helt grymt otroligt bajs gott. Hur starkt och kryddig och underbart som helst. Darifran akte vi till SHannon. ACs coordinator som hade alla utbytesstudenter hemma for massa mat. Alla skulle ta me sig typiska grejer fran deras land. Det var stort mycket mat. Och helt jattegott det med. Trevligt med alla vuxna. Gillar vuxna. Gillar foraldrar. De ar sa trevliga oftast. Forutom nar jag vill ge ett bra forsta intryck och ar radd for att de ska tycka att jag inte ar lampligt sallskap och jag maste ta av mig de skyhoga klackarna bara for att vara pa sakra sidan. (som igar kvall nar jag gick in och hamtade Wendy).

Tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0